Sider

BREDE VIL TA OPP KONKURRANSEN

Brede Waag er igjen Skodje-spiller. Når han returnerer fra militæret i sommer er han klar for å ta opp konkurransen med Espen Skarbø og Jostein Valde.

Brede ble hentet til Brattvåg før årets sesong. 19-åringen spilte fast fram til i sommer, da han reiste i militæret. Der skal han være til juni/juli.
- Jeg blir hjemme hver tredje uke fram til da, så jeg håper jo å bidra da også. Men det er først til sommeren at jeg blir med for fullt, sier Brede.

Han har tidligere vært innom Herd også.
- Nå håper jeg vi klarer å få til et skikkelig lag på Skodje også, sier Brede etter å ha imponert under kveldens trening i Ørskoghallen. Brede er nå hjemme på juleferie, og lot seg dessuten imponere av oppmøtet. 25 møtte opp i Ørskoghallen.
- Det er nesten for mange. Det tror jeg aldri at jeg har opplevd før på Skodje, sier han.
PS: Signeringen av Brede må være noe av det nærmeste Skodje kommer en kjendis. Ved å trykke HER får du sett Brede briljere på TV2!

1 kommentar: