Sider

VERVING TIL SCORINGSKLUBBEN

A-laget viderefører tradisjonen med scoringsklubben. Nå oppmoder vi folk i bygda til å la seg verve.

Scoringsklubben er slik vi ser det en glimrende måte å vise sin støtte til Skodje IL sitt A-lag.

Gjennom scoringsklubben forplikter du deg til å betale tre kroner per scorede mål gjennom sesongen. Ved et eventuelt opprykk økes summen med to kroner per mål.

Scoringsklubben sikrer A-laget svært viktige inntekter som skal til for å drifte laget. Samtidig håper og tror vi at det kan øke interessen rundt laget. Derfor er vi svært takknemlig overfor hver eneste som lar seg verve.

A-laget er ute på vervingsrunder nå, men hvis du enda ikke har hørt noe - og har lyst å være med - må du mer enn gjerne ta kontakt. Ta kontakt med en spiller, legg igjen kontaktinfo her eller skriv til oss på Facebook. Vi lover i alle fall å følge opp!

Vi lodder naturligvis ut noen premier blant medlemmene. For hvert 50. medlem lodder vi ut en premie. I fjor delte vi ut to gavekort på Amfi Moa som hovedpremie. I tillegg ga vi vekk en flott treningsdress.

I fjor scoret vi totalt 42 mål fordelt på 22 kamper. Det betydde 126 kroner per pers i scoringsklubben. I år er det bare 20 kamper, men vi spiller i en lavere divisjon. Det gjør at vi virkelig håper - og tror - at vi skal gjøre det litt dyrere å være medlem i år :)

4 kommentarer:

  1. Kva er opprykk i år. Opprykk til 4. div. eller til "nye" 5.div.?

    SvarSlett
  2. Tja. Per definisjon er vi vel i 5. divisjon, så etter min mening bør vi helst rykke opp til 4. divisjon for at det skal kunne kalles et opprykk.

    Men om Randi er enig med meg vet jeg ikke. Jeg regner med at hun skriker ut om hun ikke er det!

    Men du er vel klar for å verves, Geir?:)

    SvarSlett
  3. Eg er å ansjå som verva!

    SvarSlett
  4. Glimrende - takk skal du ha!

    Da er jeg så frekk at jeg fører deg opp på min kvote, så får jeg heller prøve å verve noen i tillegg :)

    SvarSlett