Sider

TREKKER SEG ETTER HETS

Bråket rundt andrelaget til Hareid fortsetter. Nå har fotballformann Ole Frank Bakken valgt å trekke seg etter å ha blitt hetset den siste tiden.

I en begrunnelse på Hareid sin hjemmeside skriver han blant annet følgende:
"Eg seier meg lei for at eg ikkje har greidd å finne eit konsensus mellom oss i styret og Hareid 2. Vidare tar eg kritikk på at sider i prosessen kunne vore løyst på ein annan måte, og eg tek konsekvensane av det. Saka har seinaste tida og etter avissakriveri fått eit personleg preg og store dimensjonar med facebook side med over hundre deltakarar, kommentarar på blogg og hets på telefon nattetid og mail. Eg er sjølv klar i talen, ganske tjukkhuda og toler dette, men det har også råka mine næraste."

På bakgrunn av dette har han altså valgt å forlate sin post som Hareid-formann. Einar Orten Trovåg, i valgnemda, sier Hareid-hjula skal rulle videre og at en straks skal gå i gang med å finne Bakkens arvtaker.

Som kjent har Hareid 2 trukket sitt lag fra femte divisjon på grunn av dårlig oppførsel blant spillerne sine. Laget har anket avgjørelsen. Foreløpig er det ikke kjent om den blir tatt til følge. Uten Hareid 2 vil 5. divisjon neste år bestå av så få som 22 lag.

5. divisjon er for øvrig en divisjon det har vært mye diskusjon om i det siste. Sjekk for eksempel denne diskusjonen HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar