Sider

VAKTLISTE PÅ VENNECUPEN

Som arrangører av vennecupen den 26. februar er det A-laget som skal stå for diverse oppgaver i hallen denne dagen. Vaktlisten er nå klar og ser slik ut:

09.00 - 12.00:
Speakerbua: Espen Alstad og Tobias Sortehaug
Dommere: Eivind Erstad, Osvald Giske og Eirik Tomren.
På vakt: Christoffer Bårdsgjære og Joakim Erstad.

12.00 - 15.30:
Speakerbua: Brede Waag og Eirik Høivik
Dommere: Sten Tennfjord, Lennart Tetlie og Kristian Fylling.
På vakt: Petter Leon Valde, Trond Ytreberg og Jonas Berg Tennøy.

15.30 - 19.00:
Speakerbua: Andrè Willumsen og Sigve Ferstad
Dommere: Bjørnar Aure, Odd Grande, Vegard Hjelvik.
På vakt: Lars Even Beite og Kenneth Giske.

Turneringsleder Eirik Hjelvik

Med tanke på at alle tre gruppene spilles om hverandre, ble det litt vanskelig å ta hensyn til når de forskjellige skal spille denne gang. Derfor er det ekstra viktig at de som er satt opp som vakter er på plass og klare til å steppe inn som dommere ved behov. Si fra om eventuelle bytter på mail til skodjeil@hotmail.com eller til Eirik Hjelvik.

Arbeidsoppgaver:
Speakerbua: Her har vi et lite forbedringspotensiale i forhold til sist. Espen/Eirik og Tobias får ansvar for å koble opp PC, resultattavle o.l. slik som på KM (husk å avtale slik at vi får sendt Premier League). Når det gjelder det praktiske undervegs prøver vi å spille musikk fortløpende - det må tilpasses undervegs. Samtidig skal vi opplyse om hvilket lag som har tatt ledelsen fortløpende. Ellers blir det det faste; ekstra musikk ved mål og i pauser, samt passe på resultattavla. Noen minutter før neste kamp må man også si hvilke lag som skal spille neste kamp via høytalerannlegget. Ved overlapping er det neste par sitt ansvar å være på plass litt før tiden slik at man får den nødvendige opplæringen. Dette gjelder for alle vakter.

Dommere:
Vi skal til enhver tid bruke to dommere. Det vil si to kamper på rappen og en kamp hvile. Dommeren lengst unna tribunen er hoveddommer. Dommeren mot tribunen må også passe på å ha en kost (ved knall og fall) i nærheten. Kampene deler dommertrioen på individuelt. Møt tidlig slik at man får lagt en plan. Starter du klokka 12, skal du starte å dømme klokka 12. Da sier det seg selv at du bør være på plass litt før.

"På vakt":
Skal være til stede i hallen og hjelpe til der det trengs - eksempelvis som dommer om folk må melde forfall/spille selv. I utgangspunktet er den viktigste oppgaven å skrive inn resultat på oppslagstavler etter hver kamp (tre steder). Er ellers hjelpepersoner ved skader, spørsmål og det som måtte være. Skal også kunne stille opp dersom en dommer mangler eller speakerbua trenger hjelp. Igjen; Møt tidlig og avklar om dommerne trenger hjelp.

Merk ellers:
*
Første kull møter en time før første kamp for å hjelpe til med diverse oppgaver.
* Siste kull skal være igjen for å rigge ned og rydde hall, garderober etc.* Alle A-lagsspillere som er på plass i hallen (spesielt de som er deltakere) har et ansvar for at dette skal bli en suksess. Enkelt og greit; Ta ansvar der det trengs.

LYKKE TIL!

1 kommentar:

  1. Flott tiltak!
    Spesielt gledelig at spelarane sjølve, + alltid tilstedeverande Odd Grande, tek ansvar for arrangementet.
    Lykke til!

    SvarSlett