Sider

SPILLERPROFIL: OLE TANGEN

Vi begynner å synge på siste vers. Men før det virkelig drar seg til mot slutten i vår spillerpresentasjon må vi  presentere vår eneste spiller "utenfra".


NAVN: Ole Tangen
ALDER: 28
POSISJON: Forsvar/midtbane
MÅL FOR SESONGEN: Det aller beste hadde vore å kjempa om å bli blant dei tre beste. Men vi skal i alle fall unngå å krige heilt nede i gjørma som i fjor.
TRE ORD OM ÅRETS SKODJE-LAG: Lag, godt, ungt.
BESTE FOTBALLOPPLEVELSE: Norway Cup med Ørskog da vi presterte over evne og slo ut det eine laget etter det andre.
VERSTE FOTBALLOPPLEVELSE: Då vi rykka opp til 4. divisjon med Ørskog hadde eg kanskje min beste sesong. Midt i sesongen brakk eg ankelen og mista resten av sesongen. Eg visste for øvrig ikkje at ankelen var brukke før eg skulle til å gå ut av garderoben til andreomgang.
HVILKEN SKODJE-SPILLER ER DITT FORBILDE: Eirik Fylling og Eirik Hjelvik. Eg er imponert over ansvaret dei har tatt ved å trene oss.

1 kommentar:

  1. Ein klok kar, til Ørskogbygdar å vere.
    Held seg godt inne med begge trenarane.

    SvarSlett