Sider

VAKTLISTE PÅ VENNECUPEN

Som arrangører av vennecupen førstkommende søndag er det A-laget som skal stå for diverse oppgaver i hallen denne dagen. Vaktlisten er nå klar og ser slik ut:

10.15 - 13.00:
Speakerbua: Tobias, Lars Even
Dommere: Vegard H, Emil, Mark.
Kiosk: Randi, Sten, Ole Willumsen
Vakter: Alle A-spillere i hallen!

13.00 - 16.45:
Speakerbua: Bjørnar
Dommere: Eivind, Trond, Jokke.
Kiosk: Stefan, Espen Skarbø og Johann
Vakter: Alle A-spillere i hallen!

16.45 - 20.15:
Speakerbua: Ingve, Høivik.
Dommere: Tomren, Særsten og Osvald.
Kiosk: Petter, Grytten og Lennart
Vakter: Magnus Strømmen

Eirik Hjelvik er ansvarlig og passer på at ting går som det skal. Brede Waag har hovedansvar for kiosken.

Med tanke på at alle tre gruppene spilles samtidig, ble det litt vanskelig å ta hensyn til alle ønsker denne gang. Derfor er det ekstra viktig at alle tar ansvar der det er behov. Er det en dommer, en kioskansvarlig eller lignende som er opptatt, MÅ alle være positivt innstilt og steppe inn. Ellers MÅ man si fra om eventuelle vaktbytter til Eirik i god tid.

Legger med oppgaveliste fra sist under for sikkerhetsskyld:

Speakerbua: Her har vi et lite forbedringspotensiale i forhold til sist. Espen/Eirik og Tobias får ansvar for å koble opp PC, resultattavle o.l. slik som på KM (husk å avtale slik at vi får sendt Premier League). Når det gjelder det praktiske undervegs prøver vi å spille musikk fortløpende - det må tilpasses undervegs. Samtidig skal vi opplyse om hvilket lag som har tatt ledelsen fortløpende. Ellers blir det det faste; ekstra musikk ved mål og i pauser, samt passe på resultattavla. Noen minutter før neste kamp må man også si hvilke lag som skal spille neste kamp via høytalerannlegget. Ved overlapping er det neste par sitt ansvar å være på plass litt før tiden slik at man får den nødvendige opplæringen. Dette gjelder for alle vakter.

Dommere:Vi skal til enhver tid bruke to dommere. Det vil si to kamper på rappen og en kamp hvile. Dommeren lengst unna tribunen er hoveddommer. Dommeren mot tribunen må også passe på å ha en kost (ved knall og fall) i nærheten. Kampene deler dommertrioen på individuelt. Møt tidlig slik at man får lagt en plan. Starter du klokka 12, skal du starte å dømme klokka 12. Da sier det seg selv at du bør være på plass litt før.

"På vakt": Skal være til stede i hallen og hjelpe til der det trengs - eksempelvis som dommer om folk må melde forfall/spille selv. I utgangspunktet er den viktigste oppgaven å skrive inn resultat på oppslagstavler etter hver kamp (tre steder). Er ellers hjelpepersoner ved skader, spørsmål og det som måtte være. Skal også kunne stille opp dersom en dommer mangler eller speakerbua trenger hjelp. Igjen; Møt tidlig og avklar om dommerne trenger hjelp.

Merk ellers:
* Første kull møter en time før første kamp for å hjelpe til med diverse oppgaver.
* Siste kull skal være igjen for å rigge ned og rydde hall, garderober etc. Gjelder alle som er i hallen.
* Alle A-lagsspillere som er på plass i hallen (spesielt de som er deltakere) har et ansvar for at dette skal bli en suksess. Enkelt og greit; Ta ansvar der det

3 kommentarer:

  1. Flott tiltak, med spelarane sjølve som arrangørar!
    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Og no virkar komentarfeltet og vel ei veke med abstinens er borte vekk!

    SvarSlett