Sider

SLIK VURDERER DE FUTSAL-KM

Skodjebloggen har tatt seg en kjapp prat med fire fotballprofiler rundt om på Sunnmøre med tanke på Futsal-KM. Slik vurderer de blant annet Skodje sine sjanser.



PREBEN ALEXANDER SÆTRE,
SPILLER PÅ LARSNES/GURSKEN


- Hvem tror du vinner KM?
Vanskelig å tippe, men Volda har vært gode inne. Men satsa på dei tape mot LGFK i finalen :-)

- Hvem tror du blir overraskelsen i KM?
Godøy

- Hvordan tror du dere gjør det i KM?
- Vi går ut for å vinne kvar kamp! Så vi satsa på å gjer en bra figur.

- Hvordan tror Skodje gjør det i KM?
Tippa dei kjem blant dei 4 beste. Men desverre tape fyrste kampen;-)

- Noen spesielle man bør se opp for?
Mats Øvrebotten
- Hvem tror du blir toppscorer?
Kenneth Kjevik

ARILD HAGEN BAKKE,
Trener Volda

- Hvem tror du vinner KM?
Ørsta
- Hvem tror du blir overraskelsen i KM?
Hessa

- Hvordan tror du dere gjør det i KM?
Vanskelig å si, men jeg har som ønske/mål å komme videre til sluttspillet søndag og bli blant de 5-6 beste.

- Hvordan tror Skodje gjør det i KM?
Skodje viste i fjor at de har potensiale til å gå hele veien. Vil nok bli avhengig av oppsett / motstand underveis, men er ikke utenkelig at de kan vinne KM i år.

- Noen spesielle man bør se opp for?
Ørsta så jeg en hel del i Brattvåg. De er meget godt samspilte, har flere gode innespillere og kanskje den beste keeperen inne i årets KM.

- Hvem tror du blir toppscorer?
Jørgen Winjevoll eller Anders Vaagen


ARNT TORE RØE,
Spillende trener Sykkylven
- Hvem tror du vinner KM?
Volda


- Hvem tror du blir overraskelsen i KM?
Overraskelsen? Heimelaget =)
- Hvordan tror du dere gjør det i KM?Vi bør komme til en kvartfinale om vi da får stilt med det mannskapet vi ønsker.
- Hvordan tror Skodje gjør det i KM?Skodje havner i kvartfinale, og da kan alt skje.
- Noen spesielle man bør se opp for?Man bør se opp for Lasse Olsen på Aafk Old Boys.
- Hvem tror du blir toppscorer?
Stranda sin Strecky.

KRISTIAN BUNES,
Pensjonert MSIL-legende

- Hvem tror du vinner KM?

Jeg føler Larsnes/Gursken er den åpenbare favoritten, og det blir derfor litt kjedelig å velge de. Så da går jeg for Ørsta. De er i strålende form om dagen, og nå er det ikke bare Øvrebotten som scorer mål, men også Jørgen Winjevoll.
- Hvem tror du blir overraskelsen i KM?
Den store overraskelsen blir Stordal, og da spesielt Thomas Kirkebøe. En lynrask kar som viste sine kvaliteter under de innledende rundene. Jeg tipper Stordal når semifinalen.

- Hvordan tror du dere gjør det i KM?
MSIL stiller noe redusert da de fleste rutinerte karene har valgt å holde seg hjemme, men jeg spår at vi når kvartfinalen. Sondre Lunheim må stå over sluttspillet på grunn av en tå, og det vil helt klart svekke MSIL sine sjanser.

- Hvordan tror Skodje gjør det i KM?
Jeg tror dere går ut i semifinalen, og til slutt ender på 4.plass. Jeg ser for meg en dramatisk bronsefinale mot Stordal.

- Noen spesielle man bør se opp for?
Thomas Kirkebøe fra Stordal. På slutten av kampene bør man også være på vakt for gamle, slitne, tunge menn. Her velger jeg å ikke nevne navn.

- Hvem tror du blir toppscorer?
Preben Alexander Sætre fra Larsnes/Gursken. Han scorte 12 mål i de innledende rundene, og jeg tror de kommer langt i turneringen.

Vi takker Preben, Arnt Tore, Arild og Kristian for å ha tatt seg tid til å svare på våre spørsmål. Samtidig ønsker vi de respektive lagene lykke til i helga.

PREBEN ALEXANDER SÆTRE,
Spiller Larsnes Gursken FK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar